-
Zwroty i reklamacje
REKLAMACJE
Gwarancja to dodatkowe uprawnienie uzyskiwane przez Użytkownika od Sprzedającego lub producenta towaru w drodze dobrowolnej umowy lub oświadczenia. Gwarancja obejmuje tylko wady fabryczne przedmiotu.
Użytkownik traci uprawnienia reklamacyjne, jeżeli:
- nie zbadał rzeczy w czasie i w sposób przyjęty przy rzeczach danego rodzaju,
- nie zawiadomił sprzedawcy niezwłocznie o dostrzeżonej wadzie,
- gdy wada wyszła na jaw później, nie zawiadomił niezwłocznie po jej wykryciu.
Użytkownik powinien zawiadomić o wadzie produktu w ciągu 7 dni od jej wykrycia.
Wszelkie reklamacje będą rozpatrywane indywidualnie w ciągu najpóźniej 14 dni roboczych.
Jeżeli spełniasz wszystkie powyższe wytyczne i chcesz zareklamować zakupiony towar, to:
- wyślij do nas e-mail na adres: info@znakdrogowy24.pl z opisem uszkodzenia lub wykrytych wad.
- zapakuj reklamowany towar w bezpieczne opakowanie – a następnie odeślij na adres naszego magazynu (którego adres podamy Ci niezwłocznie po zgłoszeniu reklamacji) - z adnotacją na opakowaniu "REKLAMACJA".
Użytkownik musi nadać przesyłkę na swój koszt.
Decyzję o uznaniu bądź odrzuceniu reklamacji w ramach gwarancji, prześlemy Ci mailowo na wskazany adres w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas przesłanego towaru.
- Jeśli reklamacja będzie zasadna wymienimy wadliwy towar na fabrycznie nowy.
- Wymiany dokonamy na własny koszt w ciągu 14 dni roboczych od uznania reklamacji.
- Jeżeli wymiana okaże się niemożliwa, zaproponujemy Ci wymianę na produkt podobny, lub w porozumieniu uzgodnimy zwrot kosztów za zakup towaru uznanego za wadliwy.
ZWROTY
Klient ma prawo do zwrotu towaru w terminie 14 dni od dnia zakupu. Jest to tak zwane prawo do odstąpienia od umowy, które reguluje Ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.
Zwracany towar musi być nieużywany.
Jeżeli tak jest to:
- pobierz i wypełnij formularz zwrotu dostępny poniżej:
- wyślij do nas e-mail na adres: info@znakdrogowy.pl o zamiarze zwrotu towaru wraz ze zeskanowanym i wypełnionym formularzem.
- zapakuj zwracany towar w bezpieczne opakowanie – a następnie odeślij na adres naszego magazynu, którego adres podamy Ci niezwłocznie po zgłoszeniu chęci zwrotu towaru drogą mailową - z adnotacją na opakowaniu "ZWROT".
Przesyłkę musisz nadać na własny koszt.
Po otrzymaniu przesyłki zwrócimy Ci niezwłocznie środki na wskazane konto, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Zachowujemy prawo do wstrzymania się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem.
Uwaga! Nie przyjmujemy zwrotów za pobraniem.
Pamiętaj, że od reguły odstąpienia od umowy istnieją wyjątki. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi (lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta) w przypadku gdy:
- przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
- przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
- przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
- zawarł umowę o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.